Telemarketing

Op zoek naar een partner in telemarketing die internationaal inzetbaar is en werkt met ervaren personeel? Activeleads neemt al uw zorgen uit handen! Wij maken bezoekersafspraken voor u, houden uw database bij, zorgen voor de opvolging van beursleads en mailings en ga zo maar door. Wij doen zelfs onderzoek voor u! Benieuwd naar de mogelijkheden. Lees meer over ons op de pagina!

Met de hulp van Activeleads behaalt u gegarandeerd optimaal rendement! Wij weten wat we doen, en zijn overtuigd van onze eigen krachten. Daarom werken wij met een systeem van no cure no pay. Wat betekent dat voor u? U hoeft geen cent te betalen tot wij een afspraak hebben geregeld met iemand die beslissingsbevoegd is! Zo verzekeren wij u van afspraken van hoge kwaliteit.

MEER WETEN OVER TELEMARKETING

MAAK KENNIS MET ONS EN WE VERTELLEN HET U GRAAG

Werkwijze telemarketing

Onze aanpak faseert zich in 5 fases. Om het maximale rendement te behalen uit iedere campagne hanteren wij een winnende strategie die wij in de loop der jaren hebben hebben vormgegeven en die we ook telkens weer blijven optimaliseren door de kennis en ervaring die we dagelijks opdoen. Hoe deze 5 fases zijn opgebouwd kunt u in het onderstaande overzicht lezen.

Fase 1: De introductie

Om goed van start te kunnen gaan maken we eerst graag kennis met u tijdens een introductiegesprek. Tijdens dit gesprek vertellen wij meer over onze telemarketingdiensten, maar centraal staat uw organisatie, die wij graag beter leren kennis tijdens dit gesprek. We brengen in kaart welke kenmerken uw bedrijf uniek maken en welk doel we nastreven tijdens de telemarketing campagne. We zorgen ervoor dat we uw bedrijf goed kunnen profileren en de onderscheidende kenmerken ten opzichte van de concurrentie uitlichten. Daarbij zorgen we dat we helder krijgen welke voordelen het heeft om met uw bedrijf zaken te doen. We stellen vast welke doelgroep het beste aansluit die we voor uw producten of diensten gaan benaderen.

Fase 2: Kennismaking met het team

Na afronding van fase 1, stellen we het team aan u voor. Tijdens de “kick-off meeting” stellen we onze talentvolle telemarketeers voor die wij speciaal voor uw telemarketing campagne hebben geselecteerd. Daarmee zeggen we eigenlijk ‘onze’ campagne, omdat alles met betrekking tot het project met u als team wordt uitgevoerd. Praktijkervaring leert ons dat de “aftrapbijeenkomst” uitermate waardevol is voor alle betrokken partijen. Het is voor u prettig om kennis te maken met de personen die u gaan vertegenwoordigen en onze verkoopmedewerkers krijgen een nog betere indruk van uw organisatie en uw verwachtingen. De persoonlijke benadering is een uniek ingrediënt waardoor wij als verlengstuk van uw verkoopafdeling fungeren en niet zomaar als een externe partner. Dit is de hechte samenwerking die de basis vormt van het winnende team!

Fase 3: Een B2B Telemarketing campagne

Na alle benodigde informatie te hebben verzameld kunnen we aan de slag met de telemarketing campagne. Alles wat besproken is kunnen we nu in de praktijk brengen. Al onze telemarketing specialisten zullen vanuit de naam van uw bedrijf bellen, waardoor het callcenter karakter komt te vervallen. De benadering tijdens een gesprek is positief en niet al te formeel. Het gaat er bij ons niet om dat we alleen onze boodschap overbrengen, maar ook goed luisteren naar wat de prospect te melden heeft. Deze waardevolle informatie kan als goede feedback gebruikt worden tijdens de evaluatie van de campagne. Alle leads worden afgeluisterd en gecontroleerd door onze kwaliteitsafdeling. Op deze manier kunnen we de kwaliteit van de leads hooghouden en er zeker van zijn dat ze aan alle criteria voldoen.

Fase 4: Tussentijdse evaluatie

Goede onderlinge communicatie is van groot belang bij een succesvolle B2B telemarketing campagne. Wij houden de lijnen kort en de deur staat voor u altijd open. U blijft de gehele campagne nauw betrokken bij de uitvoering en ontvangt van ons een professionele rapportage van de campagne. Dagelijks krijgt u per email afspraken toegezonden via een afspraakformulier, of we zorgen via een directe koppeling dat deze in de agenda van uw accountmanager terecht komen. Wijzigingen in de aanpak kunnen op deze wijze snel worden besproken en doorgevoerd, zodat ons team leads van hoge kwaliteit kunnen blijven scoren.

Fase 5: Eindresultaat en evaluatie

Een evaluatie van de resultaten en het verloop van uw campagne kan na iedere succesvolle campagne niet uitblijven. Wij bespreken graag alle resultaten en de ervaringen over de samenwerking met u na het project. Wat hebben we geleerd? Waar kunnen we ons op richten bij een volgend gezamenlijk project. Voor ons is dit de mooiste afsluiting van de pilot en inspiratie voor een nieuw gezamenlijk doel.

    Wilt u meer weten?

    Uw naam

    Uw bedrijfsnaam

    Uw telefoonnummer

    Maak uw keuze uit onze informatie mogelijkheden

    Uw e-mail

    Uw vraag of opmerking