Telemarketing tarieven
Door telemarketing effectief toe te passen binnen de organisatie geeft u nieuwe impulsen aan de huidige marktbewerking. Contact met de toekomstige klanten geeft u naast mooie sales kansen veel marktinformatie over doelgroepen en concurrentie. Maar juist ook veel informatie als het gaat om concrete (nieuwe) product kansen. Telemarketing is de dialoog opzoeken met toekomstige klanten en daar slimmer van worden. U gaat concreet werken aan invulling te geven aan de aansluiting met uw nieuwe klanten.
De telemarketing tarieven die wij hanteren voor B2B telemarketing zijn all-in en worden gerekend op basis van de behaalde resultaten.

Wij hanteren transparante tarieven zonder extra toeslagen.
- Prijs per uur
- Prijs per afspraak op basis van ‘No cure no pay’.
Proefcampagne
Een proefcampagne is een goed hulpmiddel bij marktsegmentatie en doelgroepkeuze.
Aanpak en uitvoering telemarketing campagnes
Een succesvolle campagne staat of valt met een goede voorbereiding, welke criteria zijn voor u belangrijk?
- Doelstelling: wat wilt u bereiken met de campagne?
- Doelgroep: wie wilt u als klant binnenhalen?
- Propositie: wat kunt u betekenen voor uw klant?
- Kwalificatiecriteria: met de juiste kwalificatiecriteria converteert u meer leads, aan welke criteria moet uw klant voldoen?
- Adressenbestand: een actueel adressenbestand dat aansluit op uw propositie is onmisbaar voor een geslaagde campagne.
Multichannel telemarketing software
- Email Marketing; registratie van e-mail opening en kliks.
- Landing Pagina’s; volledig afgestemd op uw campagnes.
- Website Tracking; registratie van bezoekers op uw website
- Social Media; gekoppeld met LinkedIn en Twitter.
- Marketing Automation; nurturing en scoring van prospects.
Weten wat voor u het voordeligst is? Neem gerust eens contact op voor een vrijblijvend gesprek.